Halamanku - LIVE! from the backyard

By: halaman ku

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Jun-2010 07:48 Email | Share | Bookmark
tinggal sikit lagi.. habiskanlah...

 
 
 
 
 
 
 
Quote:
Layman; Kadang2 ada gak rama2 lain yg datang tapi tak sempat nak snap2, theyols jual mahal skit, terlalu glemer lah kot, makan sikit jer, dah terbang dah... yg fly nie biasanya muncul waktu pagi, dulu mmg agak biasa jumpa tapi sekarang dah jarang jugak, maybe belum musim lagi kot....
Mummy jam; hehe... lalat kan tak memilih, makan apa jer, yg nie kira dessert lah kot, hehe....



Dah kenyang... bolehlah rehat dulu....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net