Halamanku - LIVE! from the backyard

By: halaman ku

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Mar-2011 06:27 Email | Share | Bookmark
assorted bugs lagi

this liltle cricket, hang on to the
 
scooter side mirror, frm the backyard, to my office,
 
then back to the backyard again... amazing...
 
 
spesis yg boleh di makan, hehe...
 
hah! gotcha!!
 
 

Last series of assorted bugs for the time being, hehe....

Quote:
Yati; cam pakai lace jer kan, hehe... finger crossed there wont be last series fp, kecuali fp yg tutup, hehe....
Baning; Dulu tgk kat tv, crab spider namanya, suka tunggu diam2 kat bunga2 utk buru mangsa....
Layman; kat sini pun dah lama tak jumpa spider tu dah, tapi even jumpa pun malaslah nak snap2 kecuali dia tengah makan, hehe... sayang lah moth tu sekeping jer sempat snap, kecik sangat lah lantern bug tu, lagipun sekor jer, hehe....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net